donderdag 14 juni 2012

Welkom

                                            

Deze weblog gaat over de Middeleeuwen.
Op de weblog heb ik allemaal opdrachten geplaatst over de Middeleeuwen voor leerlingen van groep 6.
Onder elk tabblad staan opdrachten over een bepaald onderwerp van de Middeleeuwen.Wil je weten hoe het leven van een ridder was, wat een donjon is en wat een gemak is? Klik dan maar eens op een onderwerp  dan komen er allemaal opdrachten te staan waardoor je weet wat het is.


Ik heb voor de vroege Middeleeuwen gekozen. Dit is van 500-1000 na Christus. De onderwerpen die ik heb gekozen zijn: Vikingen, Ridders, Kastelen, Franken en Saksen, Karel de Grote, Monniken en boeren.
Per onderdeel heb ik opdrachten geplaatst die
gemaakt worden door iedereen, maar ook opdrachten waarbij je kunt kiezen wat je wilt doen.
Ik heb ook  links geplaatst met filmpjes over het
onderwerp en sites met goede informatie.


Veel plezier met het bekijken van mijn weblog en het maken van de opdrachten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten